Hodnotenie:

Momentálne nie sú žiadne recenzie čitateľov. Hodnotenie je založené na 2 hlasoch.
Spanish Short Stories for Beginners: Fun and Easy To Read Spanish To Help You Learn Spanish Quickly And Turboboost Your Spanish Language Learning
Pablo fue a la tienda de ropa porque necesitaba una chaqueta nueva. Su chaqueta vieja tenía agujeros y necesitaba algo nuevo para ponerse que fuera cómodo.
Su vieja chaqueta era verde, pero el vio una chaqueta roja que le gustó. Se lo probó, pero no le resultó cómodo. De hecho, ninguna de las ostatné chaquetas le quedaba bien.
Una joven que trabajaba allí se le acercó y le preguntó si necesitaba ayuda.
El explicó que quería comprar una chaqueta nueva, pero nada le quedaba. -¿Señor? ¿Esta chaqueta es para ti o para una amiga? -Es para mi.
-Bueno, esta es la sección de mujeres. ¿Quieres que te muestre dónde está la sección de hombres? „ Pomoc pri nakupovaníPablo išiel do obchodu s oblečením, pretože potreboval novú bundu, Jeho stará bunda mala diery a on potreboval niečo nové, čo by si mohol obliecť a bolo pohodlné. Jeho stará bunda bola zelená, ale videl červenú bundu, ktorá sa mu páčila.
Vyskúšal si ju, ale nebola mu pohodlná. V skutočnosti mu žiadna z ostatných búnd nesadla. Pristúpila k nemu mladá žena, ktorá tam pracovala, a spýtala sa ho, či nepotrebuje pomôcť.
Vysvetlil jej, že si chce kúpiť novú bundu, ale nič mu nesedí. „Pane? Je táto bunda pre vás alebo pre priateľa? „ „Je pre mňa.“ „No, toto je ženská sekcia.
Chcete, aby som vám ukázal, kde je pánska sekcia? „.